Výmena a vrátenie tovaru

V našom e-shope si môžete produkty vybrať s úpravou na mieru. Chceme tým docieliť, aby vám kúsky #STUDIO dokonale sadli na váš typ postavy. Ako si správne vybrať veľkosť nájdete v sekcii Veľkostná tabuľka

 

VÝMENA TOVARU

Ak potrebujete VYMENIŤ veľkosť, farbu alebo produkt, ponúkame vám rýchly spôsob výmeny. Prosím, kontaktujte nás na [email protected] s uvedením čísla vašej objednávky a produktu, ktorý si prajete vymeniť.

 

VRÁTENIE TOVARU

Finančné prostriedky za vrátený tovar budú poukázané na váš účet do 14 kalendárnych dní od výberu balíka z pobočky Packety. Výber balíka si môžete skontrolovať priamo v aplikácii Packety. Tovar nám môžete vrátiť nasledujúcimi spôsobmi. Všetky sme pre vás prehľadne spísali:

 

Nepoužitý, nenosený tovar je možné vrátiť do 14 dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu, pokiaľ nejde o tovar vyrábaný NA MIERU. Je dôležité, aby každé vrátenie obsahovalo aj vyplnený formulár

 

Pred zaslaním tovaru nám dajte, prosím, vedieť mailom na [email protected], ktorý tovar z objednávky idete vraciať späť a POSTUPUJTE PODĽA INŠTRUKCIÍ NIŽŠIE: 

 

1. Vrátenie cez Packetu (Zásielkovňu)

Na vrátenie cez Packetu využite aplikáciu Packety (nájdete ju zdarma na AppStore a Google Play)

 

AKO NA TO?

Vyberte možnosť „Odoslať zásielku” (NIE možnosť „vrátiť do e-shopu“, tá je nesprávna)

Vyplňte údaje príjemcu:

  • príjemca balíka je Studio Loungewear
  • telefonický kontakt:  +421 951 939 139
  • e-mailový kontakt: [email protected]

 

A odberné miesto: ORIFLAME, Kuzmányho 18, 010 01 Žilina.

Následne si stačí zapísať vygenerovaný kód (alebo ho pri podaní vyhľadať v aplikácii) a balíček zaniesť na akékoľvek najbližšie miesto vo vašom bydlisku, nie je potrebné nič tlačiť. Netlačíte žiadne štítky, balíček nijako špeciálne neoznačujete.

POZOR! Vratenia, ktoré sú zaslané ako DOBIERKA nebudú akceptované a prijaté.

 

1. 1.  Vrátenie cez Packetu (Zásielkovňu) - KURIÉROM

BALÍK PROSÍME NEZASIELAJTE NA ODBERNÉ MIESTO CEZ PACKETU KURIÉRA! Pre tento výber možnosti je nutné zaslať balík na uvedenú adresu nižšie:

  • Ateliér Mon, s.r.o., Bôrická cesta 1831/39, 010 01 Žilina
  • telefonický kontakt: +421 911 143 006
  • e-mailový kontakt: [email protected]

 

 

2. Vrátenie kuriérom alebo poštou

Balíček nám po predchádzajúcom súhlase môžete zaslať aj prostredníctvom kuriéra alebo poštou na adresu:

  • Ateliér Mon, s.r.o., Bôrická cesta 1831/39, 010 01 Žilina
  • telefonický kontakt: +421 911 143 006
  • e-mailový kontakt: [email protected]

 

Tovar, ktorý posielate späť, musí byť ideálne v pôvodnom obale, nesmie mať známky použitia a musí byť nepoškodený. 

 

DÔLEŽITÉ INFO K VRÁTENIU: Vrátený balík bude vyzdvihnútý z pobočky Packety v odbernej lehote, následne až po výbere balíka bude platba za tovar vrátená na váš účet do 14 kalendárnych dní. Potvrdenie výberu balíka si môžete skontrolovať cez aplikáciu Packety, o všetkých balíkoch sme priamo informovaní, preto prosíme majte strpenie. 

 

Formulár na VRÁTENIE TOVARU

 

REKLAMÁCIE

Štandardne poskytujeme na naše výrobky záručnú dobu 24 mesiacov. Ak máte akékoľvek otázky ohľadne reklamácií, môžete nás kontaktovať na [email protected].